welcome

hi, welcome to my blog. Don't forget to follow me, ok. Bye

Thursday, 22 September 2011

aduh sakitnya

Aduh! Aduh!Aduh! Sakittnya gigi aku ni. Ya lah ada gigi geraham bongsu yang nak tumbuh baru. Bukannya sebab aku tak gosok gigi tau. Salah sama sekali pernyataan itu. Aku hari- hari gosok tau.Sama macam orang lain pulak. Kecuali orang gila dan tidak berakal. Itu lah antara orang yang tak gosok gigi.

Aku tak tahan lah dengan gigi aku ni.  Sakit sangat. Dah macam- macam cara aku buat. Tampal koyok lah, letak minyak panas lah, gigit lada hitam lah, da sebagainya. Tapi tak berkesan. Nak pulak kalau aku gigit lada hitam.

Petua gigit lada hitam ni pun ayah aku yang ajar. Masa tu aku sakit sangat. Dah tak boleh nak buat apa- apa lagi. Masa sakit tu kan aku kata kena gigit kan, so aku pun gigit lah. Sebab manalah tahu dengan petua ayah aku tu betul. Tapi tak pun. Aku pun gigit and menambah kan lagi sakit. Bukannya menyembuhkan lagi. Ish, geram betu lah.

Nak  dipendekkan cerita, akhir sekali aku pun menangis sebab sakit sangat. At last, ayah aku pun belilakan ubat untuk aku, dan aku pun makan. Alhamdulllillah dah hilang sakit.

No comments:

Post a Comment