welcome

hi, welcome to my blog. Don't forget to follow me, ok. Bye

Sunday, 18 September 2011

hari yang memenatkan

Hari Sabtu yang lepas marupakan hari yang paling memenatkan buat aku. Mana tidaknya, ada kenduri kahwin ayah saudara aku. Dah lah dari pukul 9 pagi sehingga pukul 2 petang ada kat sana. Lepastu yang menarik lagi adalah aku jadi orang yang beri bunga telur kat tetamu yang hadir. Berat tau beg yang aku angkat tu. Sakit tangan aku. Sampai lebam- lebam tangan aku tau. Tapi tak apa, aku dapat pahala sebab aku tolong orang beri bunga telur tu. Padahal isi kandungan tu mana ada bunga telur just bendanya cawan kecil yang berisi dengan gula-gula. Sabar je lah.

Haa kalau nak tahu ini lah gambar mak sedara aku. Tapi bukannya dia yan kahwin tau, sepupu dia.


Masa ni, dia tengah menyanyi dengan adik pengantin tau. Suara dia bolehlah tahan . Nak kata tak sedap, sedap. Tapi kalau dibandingkan dengan artis, artis lagi sedap suaranya.

Yang ini pulak gambar opah aku. Cun tak opah aku ni?

Ynag ini pulak, gambar adik aku tengah baring. Mungkin penat kut.
Comel tak muka adik aku yang bertuah  alam ni?

Yang ini barulah gambar pengantinnya. Si lelakinya kacak dan si perempuannya cantik. Memang sesuai mereka dijodohkan bersama.


Itulah je lah ceritanya pada hari ini. Have a nice day with your family ok like this bride.

No comments:

Post a Comment